Return & Refunds Policy

twogether-events and communication takes on the organization of any event, such as conferences, seminars, exhibitions, etc., making every effort to ensure their successful execution.

However, in the event of:

– a change in the date of an event due to unforeseen circumstances related to the Company,

– cancellation due to force majeure or other reasons beyond the Company’s reasonable control, such as strikes, health crises, severe weather phenomena,

– non-use of distance learning services due to a technical problem solely attributable to the Company

You may either attend the program on the new dates, if and when they are determined or request a refund if the new date/condition does not serve you. In the event of the final cancellation of a program or inability to attend it due to a technical problem, the Company will refund the price it received within fourteen (14) working days.

If you need to withdraw or cancel your attendance, you must inform us in writing by sending your request to our email address info@two-gether.gr or to the address indicated on each event page.

Specifically:

If you wish to withdraw/cancel your participation in an event in which you participate in person or participate remotely live, a refund is provided if the relevant request for withdrawal is submitted no later than fourteen (14) days before the scheduled start date of the event. After the aforementioned period of time or even at the start of the event, no refund is provided by the Company.

If you wish to cancel your subscription to the video-on-demand service, provided that you have not used the service, a refund can be issued upon request, within fourteen (14) days of the subscription purchase date. After this time period or if you have used the service, no refund can be issued by the company.

If you wish to withdraw from watching recorded programs, and it has been proven that you have not used the service (you have not logged in), a refund is provided. If you withdraw after activating the access code to the organizer’s platform, no refund will be provided by the Company. Apart from the above general terms, different participation policies may be followed in some programs depending on their particularities. The specific terms will be stated in the detailed information of each program.

Refund

Refunds, where they apply in accordance with the above conditions, for all products and services provided by the Company are processed within fourteen (14) working days after we receive your request for cancellation (with the necessary supporting documents, such as these will be notified to you in writing when the request is submitted).

The price will be refunded: 

1. In case of a charge to your credit card, the Company, once it has collected the price from the Bank, will refund the amount to the card (with the exception of partial refunds, which will be made by deposit to Bank account). 

2. In all other cases of payment (bank, cash, etc.) the refund will be made through a bank account, which you will indicate to us. The specialized staff of our company is by your side, at any time, ready to solve any problem or question.

 

Η twogether events and communication αναλαμβάνει τη διοργάνωση οποιασδήποτε εκδήλωσης, όπως ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκθέσεις κλπ καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την άρτια εκτέλεση αυτών.
 
Σε περίπτωση ωστόσο:
 
αλλαγής ημερομηνίας διεξαγωγής ενός γεγονότος λόγω έκτακτων περιστάσεων, που αφορούν την Εταιρεία.
 
ακύρωσης λόγω ανωτέρας βίας ή γενικότερα ακύρωσης, που είναι πέραν του εύλογου ελέγχου της Εταιρείας, όπως πχ απεργίες, υγειονομική κρίση, έντονα καιρικά φαινόμενα,
 
μη χρήση υπηρεσιών εξ προσφοράς εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξαιτίας τεχνικού προβλήματος, που οφείλεται αποκλειστικά στην Εταιρεία
 
Μπορείτε είτε να παρακολουθήσετε το πρόγραμμα στις νέες ημερομηνίες, εφόσον και όταν αυτές οριστούν, είτε να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων εφόσον η νέα ημερομηνία/συνθήκη δε σας εξυπηρετεί. Σε περίπτωση οριστικής ακύρωσης ενός προγράμματος ή αδυναμίας παρακολούθησης αυτού λόγω τεχνικού προβλήματος, η Εταιρεία θα αποδώσει εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών το τίμημα, που εισέπραξε.
 
Αν προκύψει θέμα υπαναχώρησης ή ακύρωσης από την πλευρά σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως, στέλνοντας το αίτημα σας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@two-gether.gr ή στη διεύθυνση, που έχει δηλωθεί στη σελίδα έκαστης διοργάνωσης.
 
Ειδικότερα:
 
Εάν επιθυμείτε να αποχωρήσετε/ ακυρώσετε τη συμμετοχή σας σε κάποια διοργάνωση, στην οποία συμμετέχετε δια ζώσης ή με live εξ αποστάσεως συμμετοχή, προβλέπεται επιστροφή χρημάτων, εφόσον το σχετικό αίτημα για υπαναχώρηση κατατεθεί το αργότερο δεκαπέντε
 
ημέρες, πριν την καθορισμένη ημερομηνία έναρξης των εργασιών της εκδήλωσης. Μετά το πέρας του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος ή και κατά την έναρξη της διοργάνωσης δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων από την πλευρά της Εταιρείας.
 
Εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από την παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων προγραμμάτων, εφόσον αποδεδειγμένα δεν έχετε κάνει χρήση της εν λόγω υπηρεσίας (δεν έχετε κάνει log in) προβλέπεται επιστροφή χρημάτων. Αν υπάρξει υπαναχώρηση από την πλευρά σας, μετά την ενεργοποίηση του κωδικού πρόσβασής στην πλατφόρμα της διοργάνωσης, δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων από την πλευρά της Εταιρείας. Εκτός από τους ανωτέρω γενικούς όρους, ενδέχεται σε κάποια προγράμματα να τηρείται διαφορετική πολιτική συμμετοχών ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες που αυτό μπορεί να έχει. Οι ειδικότεροι όροι θα αναγράφονται στις αναλυτικές πληροφορίες του εκάστοτε προγράμματος.
 
Επιστροφή χρημάτων
 
Οι επιστροφές χρημάτων, όπου έχουν εφαρμογή σύμφωνα με τους ανωτέρω όρους, για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που παρέχει η Εταιρεία διεκπεραιώνονται εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών, αφού λάβουμε το αίτημα σας για ακύρωση (με τα κατά περίπτωση απαραίτητα δικαιολογητικά, όπως αυτά θα σας γνωστοποιούνται εγγράφως, όταν κατατεθεί το αίτημα)επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται:
 
Σε περίπτωση χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, η Εταιρεία εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από τη Τράπεζα, θα γίνεται η επιστροφή του ποσού στην κάρτα (εξαιρείται η μερική επιστροφή χρημάτων, η οποία θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).
 
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις εξόφλησης (τράπεζα, μετρητά κλπ) η επιστροφή θα γίνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού, που θα μας υποδείξετε. Το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας μας βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα ή και απορία.